اهمیت مطالعه و توجه به کتاب و کتابخوانی امری ضروری در جامعه است

ماموستا محمدی، گفت: اهمیت مطالعه و توجه به کتاب و کتابخوانی امری ضروری در جامعه بوده وهمه ما باید سعی و تلاش خود را بر ایجاد فرهنگ سازی در مورد افزایش مطالعه و توجه به کتاب بگذاریم .

 ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه اهل سنت روانسر بمناسبت فرارسیدن هفته کتابخوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: یکی از راه های علاقه مند کردن کودکان به کتاب و کتابخوانی این است که بزرگترها آثار برتر کودکانه ای را گزینش کنند و در فرصت مناسب برای بچه ها بخوانند. این کار باعث می شود کودکان و فرزندانمان، کتابدوست و علاقه مند به کتابخوانی بار بیایند و این عشق و علاقه در وجودشان نهادینه و ماندگار بشود. 

 

ویخاطرنشان کرد: با استفادهاز ظرفیت تالیفات نویسندگان و شاعران بومی و محلی می توانیم در مقابل هجمه فکری و فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم و نگذاریم آسیبی به جوانان این مرزو بوم وارد شود.

 

امام جمعه اهل سنت روانسر تصریج کرد: کتاب میراثی ماندگار و پدیده ایی شکوهمند و با ارزش است که زندگی بشر را روشن می کند و خداوند بزرگ معجزه ابدی آخرین فرستاده اش را کتاب قرار داد؛ کتابی که سرآمد همه کتاب ها است. 

 

ماموستا محمدی گفت: به وجود آوردن زمینه های پیوند و دوستی با کتاب، از اهمیتی خاص برخوردار است، کتابخوانی علاوه بر ایجاد ارتباط بین ما و مطالعه، درهای دانش و بینش را بر روی ما باز می کند و آگاهی های روشنی بخشی به خواننده می دهد و افقهای جدیدی از اندیشه و فهم را در برابر آدمی می گشاید.

کد خبر 994053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha