وجود بیش از ۱۵۰ پروژه در حال انجام در مناطق شهرداری شیراز

صالحی گفت: شهرداری شیراز بجز پروژه های ۲۷ گانه بزرگ انسان محور و ترافیکی در مناطق شهرداری شیراز بیش از ۱۵۰ پروژه در حال انجام دارد که تا پایان سال و یا روز شیراز سال آتی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل صالحی»، امروز (سه شنبه 27 آبان) در آئین بهره برداری از پل چپگرد «دلگشا» از سمت میدان «گلستان» شیراز گفت: صبر مردم این منطقه و تلاش مطلوب شهرداری منطقه سه موجب به ثمر رسیدن این پروژه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: این پروژه از زمان آغاز با هدف یکی از رینگ های داخلی شهر در شورای چهارم به تصویب رسید و اصل سازه در کمتر از 6 ماه تمام شد اما دچار مشکلات تملکی شد که به طول انجامید و امروز با همکاری پلیس راهور و همراهی شهرداری منطقه سه شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی اضافه کرد: از نظر فنی این پل حدود 400 متر طول رمپ و عرشه دارد و از سازه های خوب است و با توجه به هزینه سنگین تملک حدود 36 میلیارد تومان هزینه برده که بخشی به جابجایی تاسیساتف تامین روشنایی و سازه و مابقی تملک اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر توسعه شهر و افزایش جمعیت و شمار خودروها بیان کرد: شهر در حال گسترش است و متسفانه در شهر شیراز در 15 سال اخیر حاشیه نشینی و رشد بی رویه خودرو را شاهد بوده ایم و با اجرای پروژه های مصوب و طرح های تصویب شده سعی در کاهش مشکلات شهر داریم.

صالحی ادامه داد: کارهای کارشناسی قبل از اجرا باید بیشتر شود و اطلاع رسانی شهرداری را نیز باید قوی تر کنیم و بر اساس مستندات امروز، شهرداری شیراز علیرغم بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی جز اندک شهرداری های کلان شهرهاست که کارهای بزرگ عمرانی را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز بجز پروژه های 27 گانه بزرگ انسان محور و ترافیکی در مناطق شهرداری شیراز بیش از 150 پروژه در حال انجام دارد که تا پایان سال و یا روز شیراز سال آتی به اتمام خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به پروژه «شهید سلیمانی» گفت: این پروژه یک ابر پروژه در جنوب کشور است و بیش از 10 کارگاه عمرانی فعال در حال حاضر دارد.

وی اعلام کرد: تقاطع شهیدان «یغمور» یک ماه قبل افتتاح شد و تقاطع «استاد بهمن بیگی» و زیر گذرآن در آذر یا دی امسال افتتاح خواهد شد که مشکلات کمربندی را کاهش می دهد و به سمت شهرک های جنوب بدون ایراد ترافیکی می برد.

کد خبر 994241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha