خدمات شرکت توزیع برق استان زنجان از اول آذرماه غیرحضوری می شود

علیزاده گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات شرکت توزیع برق استان زنجان از اول آذرماه ۹۹ به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از اول آذرماه 99 خدمات حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان متوقف و تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

 

علیرضا علیزاده گفت: خدمات غیرحضوری به مشترکین از طریق سامانه خدمات تلفنی 1521 ، سامانه خدمات الکترونیکی www.zedc.ir  و اپلیکیشن موبایلی برق من www.bargh-omid.ir ارائه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه از سال گذشته طرح قبوض سبز در استان اجرایی شد، گفت: در این طرح قبوض کاغذی حذف و مشترکین از طریق سامانه های موبایلی نسبت به واریز هزینه برق مصرفی خود اقدام می کنند.

 

این مقام مسئول در ادامه تعداد مشترکین خانگی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را 343 هزار مشترک خواند و گفت: از این تعداد 110 هزار مشترک معادل 32 درصد جزو مشترکین کم مصرف هستند.

 

علیزاده خاطرنشان کرد: 60 درصد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را مشترکین خوش مصرف و 8 درصد را مشترکین پرمصرف تشکیل می دهند.

 

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان سرانه مصرف برق توسط مشترکین پرمصرف 10 برابر مشترکین کم مصرف و 2.5 برابر مشترکین خوش مصرف است به همین منظور از شهریور امسال طرح اصلاح مصرف و حمایت از مشترکین کم مصرف خانگی در کشور کلید خورد.

 

وی ادامه داد: هدف از این طرح که تمرکز آن بر تغییر فرهنگی رفتار مصرف مشترکان است کاهش حداقل 10 درصد از مصرف مشترکان بخش خانگی مورد نظر است که صرفه جویی حاصل از محل این کاهش مصرف، در بخش های مولد صنعت، کشاورزی، تولید و سایر مصارف ضروری به کار گرفته شود.

 

کد خبر 994273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha