بزرگترین کارخانه تولید کیسه های خون در منطقه خاورمیانه به انبوه سازی رسید

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: بزرگترین کارخانه تولید کیسه های خون در منطقه خاورمیانه بار دیگر آغاز به کار کرد و به مرحله انبوه سازی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: تولید کیسه های خونگیری در بزرگترین کارخانه منطقه خاورمیانه به مرحله انبوه سازی رسید.

 

مدیر منطقه اقتصادی پیام استان البرز افزود: این انبوه سازی با توجه به شعار سال و با محوریت بخش خصوصی در منطقه بین المللی اقتصادی پیام استان البرز انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این کارخانه تولیدی از موسسات برتر تولید کننده در زمینه کیسه های خون است عنوان کرد: بخش خصوصی از ظرفیت خوبی در بحث تولیدی برخوردار است و می تواند ظرفیت رونق شعار سال با عنوان جهش تولید را فراهم کند.

 

وی خاطرنشان کرد: کارخانه تولید کیسه های خونگیری به دلیل تحریم های اقتصادی مدتی متوقف شده بود که با تأمین نیازهای مرتبط و بودجه لازم در زمینه تهیه مواد اولیه بار دیگر این کارخانه شروع به کار کرد.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز متذکر شد: تأمین نیاز کشور در زمینه کیسه های خونگیری و صادرات آن از محورهای اصلی در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 994303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha