تجلیل از برترین های مسابقات کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی 

یونس میجانی گفت: شامگاه گذشته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، امام جماعت و هیئت امنای مسجد، از برترین های مسابقات کتابخوانی کانون امام علی (ع) جیرفت تجلیل شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، امام جماعت و هیئت امنای مسجد، از برترین های مسابقات کتابخوانی کانون امام علی (ع) جیرفت تجلیل شد.








مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در تشریح این خبر، یادآور شد: به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) و گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز مسابقات کتابخوانی از کتاب های سعید، امام من و حاج قاسم برگزار شده بود و شامگاه گذشته با اهدا لوح سپاس و کارت هدیه از آنها تجلیل شد.










وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز آئین رونمایی از کارت عضویت کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) برگزار شد.










میجانی اظهار کرد: این کتابخانه بالغ بر ۲ هزار جلد کتاب دارد و بیش از ۳۵۰ نفر از گروه های سنی مختلف به عضویت این کتابخانه در آمده اند.







مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این کتابخانه، ادامه داد: با تلاش فاریابی مدیریت کتابخانه کانون امام علی (ع)، بخشی به کتابخانه به عنوان قرنطینه کتاب اختصاص داده شده که کتاب های امانی پس از دریافت در این بخش نگهداری شده و سپس به مخزن کتابخانه ارجاع داده می شوند.








وی عنوان کرد: روز های زوج ویژه برادران و روز های فرد ویژه خواهران است و با توجه به شرایط کرونایی ساعات بازگشایی کتابخانه نیم ساعت قبل و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در نظر گرفته شده است.






میجانی در خاتمه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد: امیدواریم با فعال کردن کتابخانه کانون بتوانیم به ارتقای سطح مطالعه در جامعه به ویژه در بین اهالی محله مسجد کمک شایانی کنیم.

کد خبر 994307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha