مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می شود

رزم با اشاره به راه اندازی مجتمع محاکم خانواده در دادگستری استان، گفت: رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریعترین زمان ممکن مهم ترین هدف دستگاه قضایی در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد رزم» امروز(27 آبان) در بازدید از مجتمع جدید محاکم خانواده خرم‌آباد، اظهار داشت: برپایی عدل و عدالت، کاهش اطاله دادرسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریعترین زمان ممکن مهم ترین هدف دستگاه قضایی در استان است.

 

رییس کل دادگستری لرستان افزود: مجتمع محاکم خانواده در دادگستری مرکز استان واقع شده و دارای چهار شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده، یک شعبه اجرای احکام، سرپرست مجتمع و سایر واحدهای اداری مربوطه است.

 

رزم با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل حقوقی مردم در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد، بیان کرد: مجتمع محاکم خانواده در دادگستری مرکز استان واقع شده و دارای چهار شعبه رسیدگی به دعاوی خانواده، یک شعبه اجرای احکام، سرپرست مجتمع و سایر واحدهای اداری مربوطه است.

 

وی  ادامه داد:‌ استقلال فضا از سایر شعب و واحدهای قضایی، سهولت دسترسی و تکریم ارباب رجوع از موارد لحاظ شده در ساختمان جدید مجتمع خانواده دادگستری استان است

 

رزم با بیان اینکه  طی هفته های اخیر گذشت خانواده مقتول موجب بخشش قاتل و سازش میان ۲ طایفه بزرگ در خرم‌آباد شده است، بیان کرد: قتلی که در سال ۹۵ رخ داده بود با تلاش ریش سفیدان، معتمدین و مصلحین، به صلح و سازش ختم شد.

 

وی اظهار داشت: مراسم صلح و سازش ۲ طایفه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و با حضور مقامات استانی و جمعی از مردم در محوطه رو باز مسجد فاطمه الزهرا (س) خرم آباد برگزار شد.

 

رییس کل دادگستری لرستان اظهار کرد: این پرونده قتل پس از صدور رای در دادگاه کیفری استان، تایید دیوان عالی کشور و تنفیذ از سوی ریاست قوه قضائیه در وضعیت اجرای حکم قرار گرفت که با تشکیل بیش از ۱۰۰جلسه توسط معمرین و معتمدین محلی به گذشت قطعی خانواده مقتول منجر شد.

کد خبر 994337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha