هنر و ادبیات بهترین ابزار جهت تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی است

شهباز با بیان اینکه قطعا هنر و ادبیات بهترین ابزار جهت تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی و دنبال کردن آن است گفت: در موضوع دفاع مقدس که یکی از محورهای فعالیت حوزه هنری است باید به سبک زندگی مجاهدان عرصه مقاومت توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد شهبازگهروئی» امروز (سه‌شنبه ۲۷ آبان) در مراسم تکریم و معارفه رؤسای حوزه هنری خوزستان، با بیان اینکه مسئولیت گرفتن در خوزستان خطیر و سخت است اظهار کرد: خوزستان علاوه بر اینکه در حوزه‌های فرهنگی و هنری منحصر به فرد و کم‌نظیر است، به همان اندازه در کمبودها و محرومیت‌ها نیز منحصر به فرد است.

 

رئیس جدید حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه می‌طلبد مسئولان با همت و مجاهدت شبانه‌روزی پای کار بیایند افزود: در گام دوم انقلاب باید همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های انقلاب اسلامی از جمله حوزه هنری نسبت خود را با این بیانیه و رویکرد مقام معظم رهبری تعریف کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری باید تحولی متناسب با این انتظارات در ساختارها، ‌رویکردها و برنامه‌های خود ایجاد کند ادامه داد: مقام معظم رهبری در این بیانیه به مقوله سبک زندگی اسلامی و فرهنگ تاکید و این موضوع را به عنوان نرم‌افزار تمدن اسلامی معرفی کردند.

 

شهباز با بیان اینکه قطعا هنر و ادبیات بهترین ابزار جهت تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی و دنبال کردن آن است تصریح کرد: در موضوع دفاع مقدس که یکی از محورهای فعالیت حوزه هنری است باید به سبک زندگی مجاهدان عرصه مقاومت توجه شود.

 

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی مجاهدان دفاع مقدس نیز بی‌ارتباط با سبک زندگی ایرانی اسلامی نیست و ترویج این سبک زندگی وظیفه تمدنی ما محسوب می‌شود عنوان کرد: برای موفقیت نیازمند هم‌افزایی هستیم و باید توجه داشت که بدون توجه به نام و نشان هم می‌توان انجام وظیفه کرد.

 

کد خبر 994364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha