دانش‌آموزان نخبه در حوزه‌های مختلف شناسایی و پرورش داده می‌شوند

کمیته امداد، آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان با هدف کشف استعدادها، شناسایی و پرورش دانش‌آموزان نخبه تحت حمایت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (سه‌شنبه 27 آبان) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: هدف از امضای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه حمایت از دانش‌آموزان و کشف استعدادها، شناسایی و پرورش دانش‌آموزان نخبه تحت حمایت است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: حساسیت‌های دوره نوجوانی و اهمیت مسایل تربیتی فرزندان مددجو در دوره تحصیل، از جمله مواردی است که همکاری کمیته امداد با آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را ضروری کرده است.

 

وی با بیان اینکه در میان فرزندان خانواده‌های تحت حمایت امداد، دانش‌آموزان نخبه زیادی حضور دارند اضافه کرد: در قالب این تفاهم‌نامه، شناسایی دانش‌آموزان نخبه در حوزه‌های فرهنگی، علمی، ادبی و ... با هدف پرورش استعدادها، پیگیری می‌شود.

 

شیبه با بیان اینکه 3۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند تصریح کرد: فراهم کردن زمینه و امکانات لازم برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و ارائه آموزش‌های موردنیاز به آنها از دیگر اقدامات فرهنگی این نهاد است.

 

وی به اهداف این تفاهم‌نامه اشاره کرد و یاد آور شد: تقویت، انسجام و هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، هم‌افزایی ظرفیت‌ها و منابع در جهت بسط خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی، گفتمان‌سازی خیر و احسان و محرومیت‌زدایی و عبور از خاص گرایی مخاطبان به منظور حفظ کرامت وعزت نفس ایشان از جمله این اهداف است.

 

کد خبر 994378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha