تقدیر از کتابدار و کتاب خوانان فعال مسجدی

صالحی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از کتابدار و کتاب خوانان فعال مسجدی تقدیر شد.

«احسان صالحی» ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود و کتاب باید جزئی از برنامه روزانه افراد باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک(کوی صالح آباد) با اشاره به اینکه به همین مناسبت و همچنین فرهنگ سازی در راستای کتابخوانی در مراسمی از کتابدار فعال مسجد تجلیل شد، افزود: این گونه تجلیل ها و برنامه های فرهنگی می تواند الگویی برای افراد در راستای گرایش به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: به همت کانون فرهنگی هنری شهیداحمد گلمحمدی و با همکاری هیئت فرهنگی مذهبی منتظران ظهور(عج)کوی صالح آباد اراک در نظر است بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابدار فعال مسجد حضرت صاحب الامر(عج) و افرادی که طی این چند سال فعالیت کانون فرهنگی کتابهای بیشتری را از کتابخانه کانون به امانت برده و مطالعه نموداند تجلیل بعمل آید .

 

این مقام مسئول اظهار کرد: ما امیدواریم که جوانان و نوجوانان عزیز ما کتاب هایی که در کتابخانه مسجد با موضوعات مختلف در دسترس عموم گذاشته شده است مطالعه نمایند و در زمینه های مختلف اطلاعات خوبی را کسب کنند .

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی -شهرستان اراک(کوی صالح آباد) ادامه داد: کانون فرهنگی افرادی را که بیشترین کتابها را به امانت ببرند و مطالعه نمایند مورد تشویق قرار می دهد.

کد خبر 994386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha