اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی «علمدار» برگزار می‌شود

رمضانی ملکشاه گفت: آئین اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی «علمدار» کاری از کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران به همراه معرفی اسامی برندگان پنج‌شنبه ۲۹آبان برگزار می‌شود.

«آذر رمضانی ملکشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی«علمدار» اشاره کرد و گفت: این مسابقه با محوریت کتاب «علمدار» شامل زندگی‌نامه و خاطراتی از شهید «سید مجتبی علمدار» از شهدای فرهنگی دوران دفاع مقدس نوشته  گروه فرهنگی شهید ابراهیم برگزار شد.

 

مسئول کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران بابیان این‌که هدف از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی علمدار، آشنایی نسل جوان با سیره و اندیشه‌ی این جانباز شهید گران‌قدر و پاسداشت ایثار و رشادت‌های این شهید والامقام بود، ادامه داد: در ابتدا این رخداد فرهنگی در سطح استان برگزار شد اما با استقبال سایر هم‌وطنان، بیش از 250 شرکت‌کننده از سایر استان‌ها فرم سؤالات را دریافت کرده و پاسخ‌های خود را به این مرکز ارسال کردند.

 

رمضانی ملکشاه بیان کرد: از 40 برنده مسابقه که به سؤالات طرح‌شده پاسخ کامل‌تری دادند، به‌قیدقرعه 17 نفر در دو بخش جایزه نقدی (10 نفر) و بسته فرهنگی (7 نفر) برگزیده مسابقه علمدار شدند.

 

وی یادآور شد: برنامه اختتامیه این مسابقه به جهت شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و همچنین رعایت فاصله اجتماعی باهدف قطع زنجیره ابتلا به کرونا با حضور خانواده معظم شهید سید مجتبی علمدار  با اهدای جایزه  به سه برگزیده ( به شکل نمادین و نمایندگی از سایر منتخبین) به‌صورت محدود و با رعایت موازین بهداشتی در سالن کنفرانس حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 994409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha