مردم در شرایط کرونایی خدمات بانکی را از باجه های دیجیتال دریافت کنند

باقریان با بیان اینکه متأسفانه در سیستم بانکی تعداد زیادی از همکاران ما به دلیل کرونا جان باختند و یا در قرنطینه هستند، گفت: مردم خدمات بانکی را از باجه های دیجیتال دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالله باقریان» شامگاه امروز(سه شنبه 27 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیستم بانکی برای حمایت بیشتر از اصناف خسارت دیده از کرونا باید منتظر دستورات و تصمیمات کشوری باشد.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک های گلستان ادامه داد: در ایام کرونا درآمد مردم کاهش پیدا کرده است و  بسته حمایتی در قالب تسهیلات با کارمزد پایین بانکی برای مردم در نظر گرفته شده است.

 

باقریان با بیان اینکه همکاری خوبی از سوی بانک ها در اجرای این مصوبات اتفاق افتاده است، افزود: باید تلاش کنیم جلوی انتشار این ویروس را در جامعه بگیریم و متأسفانه در سیستم بانکی تعداد زیادی از همکاران ما  به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند و یا در قرنطینه هستند.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک های گلستان از مردم درخواست کرد؛ از طریق باجه الکترونیک خدمات بانکی را دریافت کنند و در هنگام تعطیلی و اوقات فراغت تردد کمتری به بانک ها داشته باشند.

 

باقریان افزود: شلوغی بانک ها باعث انتشار ویروس کرونا می شود و انتظار داریم مردم همراهی لازم را با بانک ها داشته باشند.

 

وی تأکید کرد: در ایام کرونا بانک ها با ارائه خدمات اینترنتی مثل سفته دیجیتال، افتتاح حساب بانکی به صورت اینترنتی، تمر دیجیتال و غیره  به مردم ارائه خدمت کردند.

 

کد خبر 994465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha