قرارگاه امام رضا(ع) یاریگر مردم مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

حیدری با اشاره به توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در منطقه بازفت استان طی سال جاری، گفت: قرارگاه جهادی امام رضا(علیه السلام) بیشتر در مناطق محروم و دوردست چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند.

«مجید حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ۲۵۰ سری جهیزیه با کمک و نوع دوستی مردم خیر چهارمحال و بختیاری جمع آوری شد و به دست نوعروسان نیازمند استان رسید.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(علیه السلام) در چهارمحال و بختیاری همچنین از ساخت ۱۳ واحد مسکونی به همت این قرارگاه در منطقه بازفت خبر داد و افزود: این منطقه از محروم ترین نقاط استان است که نیازمند توجه بیشتر است.

 

وی با اشاره به توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در منطقه بازفت استان طی سال جاری، اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) بیشتر در مناطق محروم و دوردست استان فعالیت می کند.

 

حیدری تصریح کرد: در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در ماه های اخیر 450 بسته لوازم التحریر و 600 بسته کمک معیشتی در میان روستاییان دهستان موگویی توزیع شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(علیه السلام) در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمع آوری لباس گرم و وسایل گرمایشی برای مناطق محروم استان، خاطرنشان کرد: این وسایل بعد از جمع آوری و قبل از آغاز زمستان به مناطق محروم استان ارسال می شود.

 

کد خبر 994467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha