بخش خصوصی هزار و ۱۰۰ کانتینر جنس کارخانه نساجی پوشش را فروخت

فخاری با اشاره به اینکه بخش خصوصی هزار و ۱۰۰ کانتینر جنس کارخانه نساجی پوشش را فروخت، گفت: این شرکت وظایف خود را در زمینه کارخانجات پوشش، خاور و فومنات به درستی انجام داده است و حتی یک پیچ از این کارخانه ها را نفروخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اردشیر فخاری نماینده شرکت آتیه دماوند در استان گیلان شب گذشته (سه شنبه ۲۷ آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: این شرکت وظایف خود را در زمینه کارخانجات پوشش، خاور و فومنات به درستی انجام داده است و حتی یک پیچ از این کارخانه ها را نفروخته است.


وی افزود: بخش خصوصی هزار و 100 کانتینر جنس کارخانه نساجی پوشش را فروخت.


فخاری گفت: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در سال 81 بر اساس تکالیف قانونی خود کارخانه نساجی پوشش را واگذار کرد و در آن زمان مسئولان اجرایی فشار می آوردند که زودتر کارخانه را واگذار کنید.


وی افزود: کارگران رسمی به دلیل دیون و پاداش سنوات پایان خدمت با حضور مسئولان نظارتی اموال شرکت را توقیف کردند و دادگاه اموال را فروخت تا پول کارگران پرداخت شود و این موضوع هیچ ربطی به شرکت آتیه نداشت.


فخاری گفت: اکنون خریدار کارخانه پوشش به دلیل ارتباطاتی که دارد مانند بختک روی کارخانه افتاده است و آن را رها نمی کند.


وی افزود: اگر بحث مالکیت زمین کارخانه حل شود شرکت سرمایه گذاری آتیه افزون بر بهینه سازی سوله ها خط تولید در آنها را راه اندازی و به بخش خصوصی واگذار می کند.


فخاری گفت: با راه اندازی این سوله ها 120 نفر به کار گرفته می شوند.

کد خبر 994508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha