استفاده از ظرفیت مسافرخانه ها برای قرنطینه بیماران کرونایی در قزوین

حبیبی گفت: یکی از موضوعات مهم در خصوص قرنطینه افراد مبتلا به کرونا است که مقرر است سه تا چهار مسافرخانه یا مهمانخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گیرد تا قرنطینه در این مکان ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در بیست و هشتمین جلسه پارلمان محلی قزوین که شب گذشته (سه شنبه ۲۷ آبان) در سالن اجتماعات شورای شهر قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به وضعیتی که در آن قرار داریم در حال تکمیل و جمع بندی موارد هستیم تا پس از نهایی شدن اطلاعات، محدودیت ها را اعلام کنیم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین ادامه داد: از سازمان های مختلف شهرداری قزوین که یاریگر ما در مقابله و مبارزه با بیماری کرونا بودند تشکر می کنیم و باید توجه داشته باشیم که راه مبارزه با این بیماری افزایش تخت های بیمارستانی نیست بلکه باید به گونه ای عمل شود که به این وضعیت دچار نشویم.

 

وی عنوان کرد: در استان قزوین ۶۰۰ تخت برای بیماران کرونایی اختصاص یافته است که اگر این تعداد افزایش یابد و به بیش از تخت های آماده شده برای این بیماران برسد شرایط سختی را پیش رو داریم بنابراین باید چاره اندیشی شود.

 

حبیبی اعلام کرد: یکی از موضوعات مهم در خصوص قرنطینه افراد مبتلا به کرونا است که مقرر است سه تا چهار مسافرخانه یا مهمانخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار گیرد تا قرنطینه در این مکان ها صورت گیرد.

 

وی در ادامه افزود: کپسول های اکسیژن به بیمارانی که می توانند در منزل نگهداری شده و درمان شوند اختصاص می یابد که ۴۰۰ کپسول اکسیژن برای این امر دیده شده است که به امانت در اختیار این بیماران قرار می گیرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: ۱۰۰ کپسول اکسیژن دیگر هم نیاز است که لازم است شهرداری و شورا در این خصوص همکاری کرده تا این کپسول ها تأمین شود و در صورت نیاز در اختیار بیماران قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: در امر مبارزه با کرونا نیازمند همکاری همه ارگان ها و دستگاه های اجرایی هستیم و همه باید پای کار باشند تا ان شاالله به زودی شاهد کاهش و از بین رفتن این بیماری باشیم.

 

کد خبر 994532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha