تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در هفته کتاب

زارعی با بیان اینکه تقدیر از برندگان، دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز در این هفته انجام می‌شود ،گفت: در دهمین دور جشنواره کتابخوانی رضوی ۴۲ هزار و ۴۴۳ نفر شرکت کردند که ۴ نفر برنده ملی و ۵۰۶ نفر برنده استانی معرفی می شوند.

«عاطفه زارعی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی یک هزار و 480 عنوان برنامه مختلف در سراسر استان همدان به همت کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان ، با بیان اینکه تقدیر از برندگان، دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز در این هفته انجام می‌شود ، افزود: در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۴۲ هزار و ۴۴۳ نفر شرکت کردند که ۴ نفر برنده ملی و ۵۰۶ نفر برنده استانی معرفی خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه امسال هدیه ویژه‌ای برای اعضا فعال کتابخانه ‌های عمومی داریم ،افزود: اشتراک یکساله کتابخانه الکترونیکی طاقچه بینهایت برای اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در نظر گرفته شده که بتوانند کتاب‌های مورد علاقه خود را به صورت رایگان و الکترونیکی دانلود و مطالعه کنند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان درباره انعقاد تفاهم نامه‌ها و برنامه‌های مشترک نیز اظهار کرد: انعقاد و تمدید تفاهمنامه با جهاد دانشگاهی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهیدمفتح و انجمن ناشنوایان استان همدان نیز در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: برگزاری مسابقه پویش کتابخوانی «سه دقیقه با کتاب» به صورت مجازی با همکاری جهاد دانشگاهی و در راستای تفاهمنامه امضا شده با آن نهاد برای جامعه هدف دانشجویان برگزار می‌شود.

 

زارعی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی یک هزار و 480 عنوان برنامه مختلف در سراسر استان همدان به همت کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

 

برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» به دلیل موج سوم شیوع ویروس کرونا؛ به صورت مجازی و غیر حضوری از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 994533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha