اعمال شدید محدودیت های ترافیکی کرونا در خراسان جنوبی  از اول آذرماه

عباسی از اعمال شدید محدودیت های ترافیکی کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از اول آذرماه ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ « علیرضا عباسی» صبح امروز (۲۸ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از ترددهایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت های تردد در استان اعمال می شود و خودروهای دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودروهای دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: با هماهنگی مبادی ذیربط کلیه دوربین های درون و برون شهری برای اجرای این طرح به روزرسانی و آماده شده و می توان گفت تفاوت شاخص اجرای این طرح در خراسان جنوبی نسبت به محدودیت های قبلی، استفاده حداکثری از ظرفیت دوربین ها برای کنترل ترددهاست.

 

وی با اشاره به ممنوعیت تردد از شنبه ساعت 21 تا 4 صبح در سطح معابر شهری، گفت: هم استانی های عزیز طوری برنامه ریزی کنند که کارهای ضروری خود از جمله تهیه مایحتاج را قبل از ساعت 21 انجام دهند چرا که تردد وسایل نقلیه بعد از ساعت اعلامی شامل جریمه خواهد شد.

 

 عباسی با بیان اینکه پلیس صرفا به دنبال اعمال قانون رانندگان در این طرح نیست افزود: علیرغم میل باطنی آن تعداد محدود از رانندگانی که در این محدودیت ها تخلف نمایند توسط عوامل پلیس و همچنین از طریق دوربین های شهری و جاده ای جریمه خواهند شد .

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: کلیه تفرجگاه ها نیز در این دوره شامل محدودیت ترافیکی می شوند و تردد به این مکان ها ممنوع و شامل جریمه خواهد بود.

 

وی از همکاری ارزشمند مردم فرهیخته استان در دوره های گذشته اعمال محدودیت های ترافیکی کرونا قدردانی و بیان کرد: کلیه این اقدامات و محدودیت ها برای حفظ سلامتی شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا است لذا انتظار می رود در محدودیت های جدید نیز شاهد همکاری مردم عزیز استان باشیم.

کد خبر 994542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha