اعتبارات رودخانه چایلق شیروان تخصیص نیافته است

شهردار شیروان گفت: هنوز اعتبارات رودخانه چایلق شیروان تخصیص نیافته است.

«شاهرخ شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اعتبارات رودخانه چایلق شیروان تخصیص نیافته و با گذشت بیش از ۶ سال هنوز پرداختی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

 

شهردار شیروان بیان کرد: طرح ساماندهی رودخانه چایلق و زیباسازی مسیر عبور آن از شهر شیروان از سال ۹۳ آغاز شده بود که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.

 

 

شاهرخی عنوان کرد: این طرح به صورت مرحله به مرحله پیش می رود که هنوز مرحله نخست آن در حال اجراست و تکمیل آن هزینه هنگفتی را می طلبد و علیرغم وعده های چندباره سازمان شهرداری ها در سال های گذشته برای تعهد ۵۰ درصد هزینه ها و اقدامات طرح پرداختی انجام نشده است.

 

 

وی طول مسیر ساماندهی شده رودخانه در شیروان را ۷۵۰ متر عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح زیباسازی شهر و جلوگیری از خطرات رود برای بافت شهری پیرامونی است که در صورت عدم انجام طرح، در مواقع بارندگی های سیل آسا امکان طغیان سیلاب و آسیب دیدن منازل و دیگر فضاهای شهری وجود دارد.

 

 

وی تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی رودخانه چایلق شیروان در محدوده ای افزون بر ۲ هکتار و در ۲ بخش معماری و ایجاد فضای سبز عملیاتی می شود.

 

 

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 994551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha