اجرای کمک های مؤمنانه تداوم یابد

حجت الاسلام سرلک، به شرایط دشوار اقتصادی و بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در این شرایط باید در کنار مردم باشیم و کمک های مؤمنانه برای کم کردن فشارهای معیشتی ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(28آبان) در جلسه اعضای معاونت سیاسی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه بصیرت بخشی و روشنگری است.

 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: اگرچه به حسب ظاهر نماز جمعه به خاطر سلامت مردم موقتأ متوقف شده است، اما وظایف ما سنگین تر و فعالیت هایمان دوچندان است.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در شرایط سخت در کنار مردم باشیم و از هیچ کمکی در راستای خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

 

حجت الاسلام سرلک ادامه داد: مردم با عمل به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا باید همکاری لازم را برای کنترل و مهار ویروس کرونا به کار گیرند.

 

وی عنوان داشت: در این شرایط دشوار اقتصادی و بحران کرونا باید از تمام توان و اعتبارمان در جهت کمک های مؤمنانه به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان استفاده کنیم.

 

وی گفت: به فضل الهی و عنایات اهل بیت(ع) و توجهات حضرت ولیعصر(عج) این بیماری مهار و فعالیت های دینی و مذهبی از جمله نماز جمعه با عطش دوچندان و استقبال بیشتر مردم برپا خواهد شد.

کد خبر 994648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha