۳ هزار محتوای آموزش الکترونیک  دوره ابتدایی در خراسان جنوبی تولید شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون بیش از ۳ هزار محتوای آموزش الکترونیک تولید شده و در اختیار دانش آموزان دوره های اول و دوم ابتدایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد زمانی» امروز (۲۸ آبان) در جلسه ویدئو کنفرانسی نظارت بر وضعیت آموزشی مدارس ابتدایی مناطق روستایی و عشایری استان، اظهار کرد: در تولید محتواهای  آموزش الکترونیک بیش از ۳۰ نفر از سرگروه های آموزشی و آموزگاران مجرب استان مشارکت دارند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به پیوستن بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان دختر و پسر استان  به شبکه شاد، گفت: مدیرآموزگاران مدارس روستایی و عشایری از نظر اداری مانند مدیران مدارس مستقل بوده و راهبران آموزشی موظفند بر نحوه ی فعالیت مدیرآموزگاران در مدارس، به ویژه در روستاها و مناطق کم جمعیت محروم از شبکه های تلویزیونی و اینترنت نظارت کامل داشته باشند.

 

وی بر اجرایی شدن بند ۴ مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص مدارس ابتدایی روستاها و مناطق عشایری فاقد اینترنت و فضای مجازی تأکید کرد و ادامه داد: همچنین راهبران آموزشی و تربیتی موظفند وضعیت آموزشی تک تک دانش آموزان مدارس تحت پوشش رابررسی نموده و با همکاری مدیرآموزگاران شیوه های مناسب یادگیری برای دانش آموزان را اجرا کرده و اجازه ندهند هیچ دانش آموزی از آموزش محروم شود.

 

زمانی بر ارائه گزارش های مستند توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مبنی بر اقدامات موثر برای برخورداری دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری از خدمات آموزشی و پرورشی تأکید کرد و افزود: جلسات ویدئو کنفرانس به صورت هفتگی با هدف شفاف سازی فعالیت ها و خدمات آموزشی و پرورشی ارائه شده برگزار  خواهد شد.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب آموزشی و پرورشی به دانش آموزان مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری محروم از اینترنت و فضای مجازی، مستلزم تلاشی متعهدانه و جهادی است.

کد خبر 994673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha