کارکنان دادگستری با اخلاق خوب با مردم برخورد کنند

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: کارکنان و پرسنل دادگستری با اخلاق خوب و قانونی با مردم و مراجعین برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(چهارشنبه، ۲۸ آبان) در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب و رییس جدید دادگستری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: دستگاه قضایی امین مردم است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه کارکنان و پرسنل دستگاه قضا برای احقاق حقوق مردم با جدیت تلاش می کنند، افزود: کارکنان و پرسنل دستگاه قضا باید این مسیر را با تمام توان ادامه دهند.

 

وی مسئولیت مجموعه دادگستری را خطیر و سنگین دانست و تصریح کرد: دادگستری امید و پناهگاه مردم در رسیدگی به مشکلات  است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه حضور مردم در دادگستری به خاطر دادخواهی است،گفت: کارکنان و پرسنل دادگستری با اخلاق خوب و قانونی با مردم و مراجعین برخورد کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا بر حفظ شان افراد جامعه و ارزش های انسانی در دادگستری تاکید کرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خواستار برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و متجاوزین به حریم‌ ها شد و گفت: از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انتظار این است با کسانی که به خودشان اجازه می دهند در شهرستان رعب و وحشت ایجاد کرده در چارچوب قانون با قدرت برخورد کنند.

 

*افزایش آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندی در کاهش ناهنجاری ها مفید است

«عباس صابر» نیز در این آیین به گردشگرپذیر بودن شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: به لحاظ گردشگرپذیر بودن برخی تخلف‌ ها در شهرستان آستارا موجود است.

 

فرماندار بندر آستارا خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی مردم در خصوص حقوق شهروندی و وظایف متقابل نسبت به همدیگر، برای کاهش ناهنجاری‌ها و جرایم مفید است.

 

گفتنی است، در این آیین از زحمات احمد عبادی رییس سابق دادگستری آستارا قدردانی و عباس جاذب به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان منصوب شد.

 

یاسر همدمی که پیش از این از قضات دادگستری شهرستان آستارا بود، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا منصوب شد.

کد خبر 994709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha