نظارت بر اجرای روند محدودیت‌ها در شهرستان خرم آباد

طولابی گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و مقابله با شیوع ویروس کرونا از برگزاری هر گونه تجمعات انسانی جلوگیری می شود.

« جعفر طولابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان و وضعیت شهرستان خرم آباد در پی شیوع این بیماری افزایش همراهی مردم برای کنترل این بیماری ضروری است.

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا، افزود: محدودیت های اعمال شده با هدف کنترل بیماری و صیانت از سلامت مردم ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح های نظارتی با رویکرد تقویت فرهنگ رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، افزود: در مجموع شاهد رعایت مصوبه در از سوی شهروندان عزیز هستیم و این امر نشان از همراهی مردم در امر مبارزه با کرونا دارد.

 

طولابی بیان کرد: در راستای تقویت نظارت تیمی متشکل از وزارت بهداشت، پلیس اماکن ناجا و اتاق اصناف با هدف نظارت بیشتر بر روند اجرای تشکیل خواهد شد

 

وی اضافه کرد: محور اجرای طرح های نظارتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خود مردم هستند که با رعایت اصول بهداشتی به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

 

طولابی بیان کرد: به دنبال تاکیدات رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و پیرو  اطلاع رسانی قبلی مبنی بر احتمال برگزاری مراسم تشییع و تدفین پرجمعیت در شهرستان خرم آباد  با پیگیری‌های فرمانداری  خرم آباد و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از برگزاری مراسم تشییع پر جمعیت جلوگیری بعمل آمد.

 

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: در همین راستا ضمن برخورد قانونی با شرکت کنندگان از جمله اعمال جریمه پانصد هزار تومانی خودرو شرکت کنندگان از ازدحام جمعیت جلوگیری می شود.

کد خبر 994724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha