محور فعالیت های «به نشر» ترویج کتابخوانی و اشاعه معارف اسلامی است

میرزاده با بیان این که محور فعالیت های انتشارات «به نشر» مربوط به مسائل دینی است، گفت: جامعه از بخش کتاب های ادبیات دینی ما استقبال کرده است.

سید«احمد میرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، گفت: با توجه به وابستگی که به نشر به نام مقدس حضرت رضا(ع) دارد، محور فعالیت های ما مربوط به مسائل دینی است؛ ما کار ویژه ای را با عنوان ادبیات دینی در به نشر تعریف کرده ایم؛ خیلی از ناشر ها فقط روی ادبیات و خیلی از ناشرها فقط روی کتاب های دینی تمرکز داشتند اما انتشارات ما در سال های اخیر بر هر دو بخش ادبیات دینی تمرکز کرده است.

 

معاون امور محتوایی و تولیدات انتشارات«به نشر» افزود: جامعه از بخش کتاب های ادبیات دینی ما استقبال کرده است؛ به طور مثال این استقبال در بخش کودک و نوجوان و چاپ رمان ها بی نظیر بود؛ ما در بخش رمان کتاب هایی داشته ایم که شماره چاپ آن ها به عدد 70 هزار رسیده است.

 

وی ادمه داد: هدف از تمامی فعالیت ها در به نشر ترویج کتابخوانی و اشاعه معارف اسلامی است؛ هم چنین در تولید محتوا بسیار بر موضوعاتی همچون آموزه های اهل بیت(ع)، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مفاهیم انقلاب اسلامی توجه می شود؛ هم اکنون در به نشر بحث نشان کتاب رضوی مطرح است.

 

میرزاده گفت: بر این اساس تمام آثار دینی ناشران مختلف که در کشور منتشر می شود به طور مستمر توسط شوراهای دینی و هنری برسی می شوند و بهترین کتاب ها یک نشان تایید خواهند گرفت.

 

معاون امور محتوایی و تولیدات انتشارات «به نشر« ادامه داد:این نشان تایید، نشان کتاب رضوی خواهد بود؛ هدف ما این است تا این کتاب های برتر به عنوان کتاب های ادبیات دینی به جامعه معرفی شوند و مورد حمایت قرار بگیرند.

کد خبر 994757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha