محدودیت های شدید کرونا در البرز با توجه به شرایط قرمز اجرا می شود

مقدم با اشاره به اهمیت اجرای محدودیت های معین شده ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز گفت: محدودیت های کرونا در البرز با توجه به شرایط قرمز از ابتدای آذرماه سال جاری اجرا می شود.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای روند محدودیت های مقرر شده به منظور مقابله با ویروس کرونا گفت: محدودیت های معین شده سطح قرمز از نخستین روز آذرماه سال جاری در البرز اجرا می شود.

 

مدیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز افزود: محدودیت های شدید کرونا در سطح شهرستان های فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و کرج با هدف کاهش شیوع بیماری کرونا با توجه به وضعیت قرمز استان البرز در دستور کار است.

 

وی ادامه داد: ضروری است شهروندان با توجه لازم نسبت به قوانین مقرر شده در جهت اجرای تمام سیاست های اتخاذ شده همکاری های لازم را به عمل آورند.

 

وی اظهار کرد: سقف برپایی نشست کارکنان اداره ها در سطح قرمز استان البرز 15 نفر در صورت سطح دو نارنجی 20 نفر و در سطح سوم که زرد است 30نفر است و بیش از این ممنوع است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: مبتنی بر نشستی ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد محدودیت های شدید و جدید کرونایی برای استان البرز معین شد که تمام مشاغل به استثناء مشاغل ضروری سطح یک تعطیل می شوند و اداره ها نیز با کی سوم کارکنان فعالیت و حق حضور دارند.

 

به گفته مقدم محدودیت های تردد برای وسائل نقلیه با پلاک های کرج و تهران شامل این طرح نیست و می توانند بین این دو شهر تردد داشته باشند، همچنین نظارت بر این مهم نیز با دوربین های کنارل هوشمند اجرا می گردد و پلاک های غیربومی حق ورود به شهرهای قرمز را ندارند.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی در البرز در پایان خاطرنشان کرد: مدارس، مساجد، مصلی های نماز جمعه، دانشگاه ها، و مراکز فرهنگی و آموزشی در قالب اجرای این طرح تعطیل می شوند.

 

 

کد خبر 994765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha