دستگیری ۱۳ نفر از عاملان درگیری منجر به جرح  در خرم آباد

دولتشاهی از برخورد قاطع پلیس با هرگونه بی نظمی خبرداد و گفت: ۱۳ نفر از عاملان درگیری منجر به جرح در خیابان آزادگان دره گرم خرم آباد دستگیر شده اند.

سرهنگ «عباس دولتشاهی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:درپی وقوع یک فقره نزاع و درگیری  منجر به مجروحیت و تخریب در خیابان آزادگان محله دره گرم  فی مابین  افراد اوباش و ولگرد که بعلت اختلافات قبلی رخ داده بود، بلافاصله با اعزام ۴ واحد گشت در محل وقوع درگیری حاضر شدند.

 


فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: افراد اوباش به محض حضور مامورین در صحنه اقدام به فرار می نمایند که  کمتر چند ساعت اقدامات پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی طی چند عملیات ضربتی جمعا تعداد 13 نفر از عاملان درگیری را در مخفیگاهای خود  دستگیر شدند.

 

 

وی بیان کرد: از افراد دستگیر شده  تعداد چند تیغه چاقو  به همراه پنج دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت  اظهار کرد:  واکنش پلیس به افراد اوباش و هنجارشکن، سریع، توفنده  و سخت خواهد بود.

 

دولتشاهی با بیان اینکه نیروی انتظامی از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند، گفت: هر گونه بی نظمی و برهم زدن نظم و امنیت جامعه مورد برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی قرار می گیرد.

کد خبر 994769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha