مرکز سامد پل ارتباطی برای انعکاس سوالات و مطالبات مردمی

امینی گفت: مرکز سامد استان پل ارتباطی برای انعکاس سوالات، مطالبات و درخواست های مردمی است.

«زهرا امینی» با اشاره به اینکه نهادهای دولتی باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم باشد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سوالات، مطالبات و درخواستهای مردمی از دستگاههای اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی است و همه باید در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم کوشا باشند.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به حضور در این سامانه، افزود: به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، مدیران موظف به حضور در سامانه پاسخگویی سامد هستند که این مهم توسط بهزیستی استان با جدیت دنبال می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) جهت  ایجاد ارتباط هر چه بیشتر دولت و مردم راه‌اندازی شده است تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود، افزود: مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و نوروی معاون توانبخشی از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.      

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه راه اندازی این سامانه زمینه را برای ارتباط هرچه بیشتر مدیران با مردم فراهم کرده تا از نزدیک با مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آشنا شوند و در حوزه وظایف خود پاسخگوی سوالات مردمی باشند، اظهار کرد: این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: بهره‌مندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یاب چرا که در این شرایط مددجویان می تواند از منزل به مسایل و مشکلات و درخواست های خود رسیدگی کنند و دیگر نیاز به حضور فیزیکی در مراکز بهزیستی نیست.                                           

 

امینی اضافه کرد: مطالبات و شکایات مددجویان پس از ثبت در سامانه سامد جهت پیگیری و رسیدگی به معاونت ها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده و در کوتاهترین زمان به آنها رسیدگی می شود.    

کد خبر 994787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha