واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به مسلمان شدن یک بوکسور هلندی

یک بوکسور زن مشهور در هلند به طور رسمی به دین اسلام گروید و کاربران شبکه های اجتماعی در واکنشی به انتشار تصاویر گرویدن وی به این دین اسلام اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، «روبی میسو» بوکسور زن مشهور هلندی معروف به «خانم تایسون» به طور رسمی به دین مبین اسلام گروید و از مسلمان شدن خود ابراز خرسندی کرد.

 

روبی روز دوشنبه گذشته(27 آبان 1399)  تصویری از خود در مقابل یک مسجد در هلند در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" پس از سال‌ها تحقیق، من به بسیار افتخار می کنم که اخیرا به طور رسمی به دین اسلام گرویدم".

 

وی افزود: من پیش از این برای خودم شهادتین را خواندم. اما درحال حاضر به طور رسمی در این مسجد در جمع حاضران شهادتین را گفتم و من از این مسئله خرسندم.

 

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر این بوکسور زن هلندی را که داخل مسجد با پوشش حجاب بود، منتشر کردند. وی در این مسجد شهادتین را ایراد کرد و به دین اسلام گروید.

 

«هادی سلیمانی» قهرمان بوکس تونسی در صفحه رسمی خود در فیس بوک با انتشار خبر مسلمان شدن روبی میسو، نوشت: روبی، بوکسور هلندی در یک مسجد در هلند به دین اسلام گروید. الله اکبر، خداوند هرکسی را که بخواهد هدایت می کند، پروردگارم او را حفظ کند و از او قبول کند.

کد خبر 994791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha