حمایت بهزیستی فارس برای تامین وسایل بهداشتی افراد دارای معلولیت شدید

گودرزی گفت: بهزیستی فارس با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان به هر یک از افراد دچار ضایعه نخاعی، معلولان شدید و بسیار شدید به تامین وسایل بهداشتی علاوه بر دریافت های مستمر این افراد پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید گودرزی»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 28 آبان) از حمایت ویژه بهزیستی فارس از مراکز تجمعی و شبانه روزی تحت نظارت خود خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: بر این اساس تمهیدات بهداشتی، معیشتی و درمانی لازم برای این مراکز 2 برابر می شود.

معاون توانبخشی بهزیستی فارس افزود: این اقدامات با پرداخت کمک هزینه نقدی و غیر نقدی در کنار پرداخت یارانه ماهانه با هدف حمایت از ناتوانی و معلولیت این افراد به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب مراکز به وسایل بهداشتی و درمانی مانند پالس اکسی متر، ماسک، گان، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مواد ضدعفونی کننده و ... مجهز می شوند.

گودرزی از تعلق 250 هزار تومان به هر یک از افراد دچار ضایعه نخاعی، معلولان شدید و بسیار شدید خبر داد و بیان کرد: این مبلغ با هدف تامین وسایل بهداشتی علاوه بر دریافت های مستمر پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: بهزیستی فارس با بیش از 53 مرکز شبانه روزی توانبخشی، 101 کمپ ترک اعتیاد و 30 مرکز شبه خانواده، پذیرش های جدید در مراکز تحت پوشش خود در شهرستان های سفید و نارنجی استان را با داشتن تست منفی کرونا و گذر از اتاق قرنطینه انجام خواهد داد.

کد خبر 994835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha