راه اندازی قرارگاه «۱۷ ربیع» با هدف مقابله با گران فروشی در جهرم

یوسفی گفت: به منظور نظارت بر قیمت‌ها، قرارگاه ۱۷ ربیع الاول با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج در جهرم تشکیل شد.

«قاسم یوسفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ‌به منظور تشدید نظارت‌ها و کنترل قیمت‌ها در بازار، قرارگاه ۱۷ ربیع الاول با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات ، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهرم تشکیل شد.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم افزود: تشکیل این قرارگاه به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انجام شده است.

 

وی بیان کرد: در مسیر کنترل قیمت‌ها از ظرفیت‌های بسیج محلات نیز استفاده می‌شود تا بتوان افراد متخلف را هر چه سریعتر شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد کرد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه نیروی مردمی بسیج در هر زمانی که نیاز بوده، در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است، خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر نیز از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از روز شنبه اول آذرماه، روزانه با حضور بسیجیان قیمت‌ها در بازار به صورت دقیق رصد می شود، تصریح کرد: در این راستا مشکلات و کمبودها به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی می‌شود تا تعادل و آرامش بر بازار حاکم و قیمت ها متعادل شود.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم در پایان عنوان کرد: همچنین از این ظرفیت برای ضدعفونی کردن واحدهای صنفی نیز استفاده می کنیم.

کد خبر 994905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha