توزیع ۱۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس در رزمایش بزرگ «مهرورزی» استان

بذرافشان با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ «مهرورزی» فارس گفت: در این رزمایش ۱۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در رزمایش بزرگ «مهرورزی» فارس که در مجتمع «شهید آیت الله ربانی (ره)» شیراز برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: در این رزمایش 117 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه توزیع یک هزار و 500 سری جهیزیه بین مددجویان توزیع خواهد شد، تاکید کرد: افتتاح 800 واحد مسکونی در سطح استان در این رزمایش شاهد خواهیم بود که 250 واحد آن در شهرها و مابقی در روستاها قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود، افزود: توزیع 2 هزار وسائل گرمایشی برای مناطق محروم و 500 پنل خورشیدی هم در راستای توانمندسازی خانواده و اشتغال زایی خانواده ها از دیگر برنامه های این رزمایش است.

بذرافشان از کلنگ زنی 2 پروژه 16 واحدی مسکونی با مشارکت خیرین و نیکوکاران خبر داد و افزود: اتفاقات خوبی در فارس روی داده است که بعد از حمایت خداوند، کمک های خیرین و وحدت و همدلی در استان فارس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه های پای کار آمده اند و برای رفع نیازمندی نیازمندان حضور یافتند، اظهار کرد: تاکنون 2 مرحله رزمایش شکل گرفته است که در مرحله اول بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذای گرم و 270 هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم 174 هزار بسته معیشتی و بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم توزیع شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: فارس در مواسات و همدلی خوب درخشید و همکاران ما اهتمام خوبی داشتند.

 

کد خبر 994925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha