اعضای کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابدار و اعضای فعال کتابخانه این کانون با هدف ترویج فرهنگ مطالعه تقدیر و تجلیل شدند.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابدار و اعضای فعال کتابخانه این کانون با هدف ترویج فرهنگ مطالعه تقدیر و تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: فعالیت کتابخانه مسجد به عنوان یک مرکز فرهنگی این روستا توانسته در راستای ترویج مطالعه گام های اساسی بردارد.

 

وی افزود: ترویج کتاب و کتابخوانی یک مسئله مهم در برنامه های فرهنگی این کانون قرار دارد و تاکنون گام های مهمی در این راستان برداشته شده است.

 

محرمی بیان کرد: نوجوانان و جوانان مسجدی باید گام های مهمی در راستای ترویج مطالعه بین اقشار مختلف مردم بردارند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکنون توصیه های مهمی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نوجوانان و جوانان داشته اند و اعضای کانون های مساجد باید به این مسئله دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

محرمی ادامه داد: کتاب یک ودیعه الهی است که قرآن کریم به عنوان کتاب نور و هدایت به بشر معرفی شده و باید در راستای کتابخوانی اقدام های مهمی توسط فعالان کانون های مساجد صورت گیرد.

 

کد خبر 994932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha