بازدید رئیس حوزه هنری مازندران ازلوکیشن های فیلم مستند «آیت الله کوهستانی »

رئیس حوزه هنری مازندران امروز(۲۹آبان) با حضور در روستای کوهستان شهرستان بهشهر از مکان های مرتبط با زندگی و درس و بحث آیت الله کوهستانی(ره) با هدف تولید مستند از زندگی این عالم و عارف معاصر به کارگردانی «مهدی زمانپور کیاسری»، بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «مهدی معصومی گرجی» امروز(29آبان) در دیدار با با نوه آیت الله «محمد کوهستانی» (رحمت الله علیه) و بازدید از حوزه علمیه کوهستان شهرستان بهشهر با همراهی «مهدی زمانپور کیاسری» کارگردان سینمای مستند، اظهار کرد: پس از چند مرحله رایزنی و جلب موافقت خانواده ( و نوه ) حضرت آیت الله العظمی «محمد کوهستانی»  (رحمت الله علیه) تحقیقاتی در خصوص تولید مستند زندگی این عالم عارف آغاز شد و تلاش داریم فیلم مستند زندگی این عالم فقیه تولید شود.

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: حوزه هنری مازندران با رویکرد شناخت و آشنایی بیشترجامعه، به ویژه جوانان با ابعاد فکری آیت الله کوهستانی و نشر اندیشه های این عالم فقیه تصمیم به ساخت این فیلم مستند گرفته است.

وی که  با حضور در روستای کوهستان شهرستان بهشهر از مکان های مرتبط با زندگی و درس و بحث آیت الله کوهستانی، بازدید به عمل آورد، از نوه آن عالم نامدار خواست تا در مرحله پژوهش و پیش تولید فیلم به همکاری با تیم فیلمساز بپردازد.

 

معصومی دغدغه خود در تولید این کار هنری را بازتاب فضای معنوی زندگی آیت الله کوهستانی برشمرد و تاکید کرد: انتظار می رود این اثر هنری آیینه تمام نمای شخصیت آن مرد راه معرفت و انسانیت باشد

وی با بیان اینکه شخصیت جامع الاطراف آیت الله العظمی «محمد کوهستانی»  (رحمت الله علیه) می تواند برای نسل جوان ما الگوی عملی باشد، افزودتلاش داریم با به تصویر کشیده شدن ابعادی از زندگی روحانی این عالمان شیعی تصویری کمتر دیده شده و بعید و خلاقانه از زندگی، خلوت و جلوت عارفانه این مرد خدا برای جامعه امروز به نمایش درآید.

«مهدی زمانپور کیاسری» کارگردان سینمای مستند که با ساخت فیلم هایی همانند «مش اسماعیل» «پاپلی» «آسک» « راه دل» و... در عرصه های مختلف بین المللی داخل و خارج از کشور حضور موفقی داشته، در ادامه این دیدار گفت: تولید این مستند همواره باید به گونه ای باشد که بتواند با تاثیر در زندگی بیننده تغییر مسیری در جریان روزمره وی ایجاد کند.

 

 

کد خبر 994960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha