وضعیت قرمز کرونا نماز جمعه جهرم را تعطیل کرد

حجت الاسلام دست داده گفت: وضعیت قرمز جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا، تداوم تعطیلی نماز جمعه در این شهرستان را رقم زده است.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در مراحل مختلف شاهد تعطیلی نمازجمعه در جهرم بوده ایم که این مهم در راستای تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر عدم تجمع در مکان های مختلف انجام شده است.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم افزود: با قرمز شدن وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا اقامه نماز جمعه همچنان غیر ممکن بوده و این مهم برای فردا جمعه 30 آبان ماه نیز تداوم دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه این روند تا زمان اعلام دانشگاه علوم پزشکی جهرم مبنی بر مجاز بودن اقامه نماز جمعه تداوم دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به غیر از نمازجمعه، اقامه نماز جماعت در مساجد نیز در سطح شهر جهرم امکان پذیر نیست.

 

حجت الاسلام دست داده لزوم رعایت توصیه ها و شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: متاسفانه روزانه شاهد ابتلای صدها نفر از شهروندان جهرمی به بیماری کرونا هستیم که تداوم این روند مشکلات عدیده ای را به همراه دارد.

 

رئیس دفتر امام جمعه جهرم در پایان گفت:‌ همزمان با شهر جهرم، نمازجمعه در شهر «قطب آباد»، مرکز بخش «کردیان» نیز به سبب شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان جهرم فردا جمعه ۳۰ آبان ماه اقامه نمی شود.

کد خبر 994977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha