شاخص های توزیع منابع اعتباری اصلاح شود

حجت الاسلام نصیرایی بر اصلاح شاخصه های توزیع منابع اعتباری به عنوان خواسته مشترک مردم و مسولین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، حجت الاسلام «مجید نصیرایی» پنجشنبه(۲۹ آبان) در ستاد کرونای شهرستان سرایان با تقدیر از دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: مطالبات و مشکلات اساسی منطقه و توزیع اعتبارات ریشه در تدوین برنامه ها و آیین‌نامه‌ها دارد.

 

نماینده مردم فردوس، بشرویه، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی در ادامه مهمترین شاخصه برخورداری از اعتبارات را مسئله جمعیت برشمرد و افزود: با عمق محرومیت موجود در استان خراسان جنوبی با وجود شاخصه های موجود شاید تا ۵۰ سال آینده مسائل اساسی استان مرتفع نشود.

 

حجت الاسلام نصیرایی بر توجه و اصلاح شاخصه های توزیع منابع به عنوان خواسته مشترک مردم و مسئولین تأکید کرد.

 

نماینده مردم فردوس، بشرویه، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی به آسیب‌های کنونی در روند توزیع اعتبارات اشاره کرد و ادامه داد: هر منطقه ای که زور و رفت آمد و سر و صدای بیشتری داشته باشد بیشتر بهره‌مند می شود که این شیوه به دور از انصاف است.

 


وی اظهار امیدواری کرد: در بحث تدوین برنامه ۱۴۰۰ و هفتم توسعه و دیگر برنامه های در دست اقدام در هفته آینده موضوع عدالت و محرومیت و توجه به مناطق محروم و دورافتاده مورد توجه قرار گیرد.

 

 

حجت الاسلام نصیرایی بر پیگیری مشکلات شهرستان بر اساس اولویت‌گذاری های انجام شده تأکید کرد و افزود: زمانی که نوع نگاه در توزیع منابع و اعتبارات اصلاح شود خیلی از مسائل به صورت خودکار مرتفع خواهد شد.

کد خبر 994978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha