امام جمعه بیله سوار از کتابخانه کانون فرهنگی هنری مشفقین مصلی اردبیل بازدید کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین از بازدید حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار از کتابخانه تخصصی این کانون واقع در مصلی اردبیل خبر داد.

«محمدرضا توانا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار از کتابخانه تخصصی این کانون واقع در مصلی اردبیل بازدید کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین تصریح کرد: در این دیدار بخش های مختلف از فعالیت های فرهنگی و گزارشی از عملکرد کتاب و کتابخوانی این کانون ارائه شد و مورد تفقد قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و اهدا کتاب در مصلی اردبیل از مهمترین فعالیت های فرهنگی کانون مشفقین است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه می شود.

 

توانا خاطر نشان کرد: مطالعه نوجوانان و جوانان از دغدغه مقام معظم رهبری است که تاکنون توصیه های اکید بر این مسئله داشته اند و فعالان این کانون در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کارهای مهمی انجام داده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب در داخل مصلی اردبیل، برگزاری مسابقه های مختلف کتابخوانی در فضای مجازی و دیگر فعالیت های فرهنگی از آن جمله است.

 

توانا یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های این کانون از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

 

کد خبر 994996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha