امکان ارائه خدمات الکترونیک به ۸۳هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران فراهم شد

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و اهمیت رعایت اصول بهداشتی، زمینه ارائه خدمات الکترونیک در کمیته امداد مازندران فراهم شده، گفت: مددجویان می توانند از طریق درگاه اینترنتی e.emdad.ir ثبت و پیگیری درخواست داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(29آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 83هزار خانوار در استان مازندران از خدمات اداره کل کمیته امداد مازندران بهره مند هستند، گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده تلاش شده خدمات این نهاد حمایتی با هدف کاهش تردد مددجویان به بیرون از منزل و  پیشگیری از ابتلا این قشر ضعیف جامعه به کرونا ویروس، به صورت الکترونیکی ارائه شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: مددجویان مازندرانی می‌توانند خدماتی مانند مسکن، بهداشت و درمان، کمک هزینه ازدواج، حمایت های خاص، وام کارگشایی و دانشجویی، فرهنگی، اشتغال و مشاوره  را از طریق درگاه اینترنتی به آدرس e.emdad.ir ثبت و پیگیری کنند.

 

وی اضافه کرد: مددجویان می‌توانند با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه حداکثر بعد از یک ساعت درخواست‌های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهاد حمایتی منتقل می‌شود، اظهار کرد: تلاش برای خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد علاوه بر اینکه یک وظیفه اداری تلقی می‌شود اجر اخروی نیز دارد. افراد شاغل در این نهاد در خدمت به جامعه هدف از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

*کارمندان با پیوستن به طرح« هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» یاری رسان امداد در خدمت به ایتام باشند

وی در ادامه سخنانش به طرح« هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» با نظارت استاندار محترم مازندران اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح به دنبال افزایش سرانه فرزندان خانوار تحت حمایت هستیم تا به دلیل فقر و تنگدستی با مشکلات متعددی مواجه نشوند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با یان اینکه ۹۴ هزار کارمند در استان مازندران خدمت می کنند، تاکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به پیشینه نوع دوستی مردم مازندران، کارمندان دولت و بخش خصوصی با مشارکت در این طرح و با پرداخت حداقل رقم به ارزش یک‌صد هزار ریال کمک کار امداد استان برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مددجویان در حوزه ایتام و محسنین باشند.

 

 

کد خبر 994997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha