نباید مردم پس از پایان محدودیت ها پروتکل ها را رها کنند

سیفی به اعمال محدودیت های بیشتر کرونایی از ابتدای آذر اشاره کرد و گفت: نباید مردم پس از پایان محدودیت ها پروتکل ها را رها کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حبیب الله سیفی» ظهر امروز (پنجشنبه 29 آبان) در ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان با اشاره به محدودیت های بیشتر کرونایی از ابتدای آذر، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و آنهایی که متولی هستند انتظار داریم که این طرح را یکنواخت در کل استان اجرا کنند و این نکته بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان ادامه داد: نباید در اجرای دستورالعمل مجریان تبعیض قائل شوند و باید همه گروه های شغلی در این طرح در برگرفته شود تا تضادی در بین گروه های شغلی و مردم ایجاد نشود.

 

وی گفت: اغناسازی مردم بر اینکه دولت مجبور به اعمال این محدودیت ها و تعطیلی مشاغل شده باید از سوی رسانه ها انجام شود و مردم نیز باید بدانند بنا نیست با اجرای این 14 روز شرایط به حالت عادی برگردد بلکه دولت به دنبال کاهش مخاطرات و آسیب کرونا و حفظ سلامت و جان مردم است.

 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان بیان کرد: نباید پس از این محدودیت ها مردم پروتکل های بهداشتی را نادیده بگیرند بلکه پس از آن نیز همچنان با ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید با کرونا مقابله کنیم.

 

سیفی با بیان اینکه رسانه ها باید نسبت به اطلاع رسانی و اغناسازی جامعه اقدام کنند، گفت: باید همه همکاری داشته باشیم تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم و قطعا همراهی همه دستگاه های اجرایی خطرات این بیماری را کاهش می دهد.

 

کد خبر 995009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha