دغدغه‌های فرهنگی در کویر مرنجاب برطرف می شود

مسئول کمیته فرهنگی کارگروه ویژه مرنجاب گفت: اولویت نخست در ساماندهی کویر مرنجاب، کاهش و رفع دغدغه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «جواد رحمتی» در حاشیه نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ساماندهی کویر مرنجاب از دو هفته گذشته با آغاز فعالیت کارگروه مرنجاب شروع شده است و با جدیت ادامه دارد.

 

مسئول کمیته فرهنگی کارگروه ویژه مرنجاب افزود: اولویت نخست در ساماندهی کویر مرنجاب، کاهش و رفع دغدغه های فرهنگی است که در این راستا فعالیت هایی صورت گرفته و در گام نخست پیام های با مضامین فرهنگی در قالب بنر در مرنجاب نصب شده است.

 

رحمتی با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی و هدیه به گردشگران در گیت ورودی مرنجاب اظهار داشت: ایجاد نمازخانه به صورت مجزا ویژه برادران و خواهران در گیت ورودی و برگزاری نماز جماعت از دیگر برنامه های فرهنگی در کویر مرنجاب است.

 

مسئول کمیته فرهنگی کارگروه ویژه مرنجاب بیان داشت: در ادامه ساماندهی کویر مرنجاب و به منظور رفاه گردشگران، ساماندهی و تسطیح جاده هم از ابتدای هفته شروع شده است و تا تسطیح کامل جاده ادامه خواهد داشت.

 

رحمتی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بیدگل خواست دغدغه های فرهنگی خود را در موضوع کویر مرنجاب به این کارگروه ارائه دهند تا در صورت امکان در کمترین زمان اجرایی شود./

کد خبر 995024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha