برگزاری ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج نکا

شعبانی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان نکا ۷۰ عنوان برنامه با محوریت حمایت از قشرهای آسیب پذیر از ویروس کرونا برگزار می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا  با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه در مناطق مختلف برگزار می‌شود، اظهار کرد: در طول هفته بسیج امسال با شعار « بسج پیشرو خدمت و امیدآفرینی» 70 عنوان برنامه مختلف فرهنگی و هنری در قالب 410 فعالیت در نکا برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا حضور بسیج در صحنه‌های خدمت رسانی را خدمتی بی منت عنوان کرد و افزود: در طول سال های مختلف بسیجیان خالصانه در خدمت بودند و اکنون هم جانانه در مقابله با کرونا وارد میدان شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهاد در بین مردم ایجاد شده است و روحیه بسیج ولایت مداری است که باید در دستور کار باشد.

 

شعبانی به شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم اشاره کرد و گفت: بسیج در خدمت رسانی به مردم در زمان‌های مختلف آمادگی کامل داشته و از اولین روزهای شیوع کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار داشت.

 

وی با اعلام اینکه برگزاری مجازی و غیر حضوری مراسم هفته بسیج امسال اولویت کار ما به دلیل شیوع کرونا است، یادآور شد:  توزیع بسته های معیشتی، رژه خودرویی، افتتاح هوشمندسازی ال ای دی شهرستان، توزیع جهیزیه، اعزام اکیپ‌های ویزیت رایگان به مناطق نیازمند و نیز توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 

شعبانی گفت: هم زمان با گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان نکا 70 عنوان برنامه با محوریت حمایت از قشرهای آسیب پذیر از ویروس کرونا برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا ایجاد امید در بین مردم را از اهداف برنامه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: افتتاح خانه محرومان در روستاهای مختلف شهرستان نکا و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج از دیگر برنامه های مهم ما در هفته بسیج امسال است.

کد خبر 995040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha