رونمایی از کتاب های صوتی تهیه شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برای نابینایان

کامرانی گفت: تهیه و ضبط کتاب‌های صوتی به صورت ادامه دار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به انجام می رسد و از ۲۹ کتاب صوتی ویژه نابینایان در هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) از رونمایی 29 کتاب صوتی ویژه نابینایان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: از این کتاب ها در ششمین روز از بیست و هشتمین هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: کتاب های مجموعه مرز پرگهر، یخی که عاشق خورشید شد و یکی بود، امین‌ترین دوست، آن بالا این پایین، خاله پیرزن، خداحافظ راکون پیر، خفاش دیوانه، در جستجوی خدا، عمو نوروز و خاله نوبهار، پسران تشمال، فرانکلین در تاریکی، فرشته‌ای از آسمون، قصه الاغ و سنگ، قلب مترسک، قورباغه چاه‌نشین، کلوچه‌های خدا، آی قصه قصه قصه، این پسر چقدر کتاب می‌خورد، پسر، عشق، پدر، پرواز کن پرواز، پنگوئن و میوه درخت کاج، پیامبر و قصه‌هایش(1و2و3)، گوسفندی که عصبانی بود، ماجراهای بهلول(1و2و3)، توسط مربیان و کارشناسان کانون فارس روایت و در استودیوی صدابرداری کانون فارس تهیه شده اند.

وی اضافه کرد: تهیه و ضبط کتاب‌های صوتی به صورت ادامه دار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به انجام می رسد و در ایام مختلف سال در اختیار کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و عموم مردم قرار می‌گیرد.

کامرانی با اشاره به رونمایی از کتاب‌های صوتی تهیه شده در نشست مجازی «سایه‌سار کتاب» گفت: از این کتاب ها با حضور «مصطفی رحماندوست»، شاعر، نویسنده و مترجم کودک و نوجوان و اعضای نوجوان «کتاب‌خوان» کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان رونمایی شد.

کد خبر 995064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha