همدلی کانون شهید اشرفی اصفهانی با بیماران کرونایی

رحیمی از تهیه و توزیع آب میوه بهداشتی در بین بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

«رضا رحیمی» با اشاره به اینکه امروز در شرایط سخت کرونایی قرار داریم و بیماران کرونایی و کادر درمانی نیازمند یاری هموطنان هستند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این روزها هر کسی باید به هر شکلی که می تواند در این زمینه فعالیت کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی با اشاره به اینکه این کانون از ابتدای شیوع کرونا ویروس فعالیت های گسترده ای را انجام داده است، افزود: اعضای کانون با لبیک به مقام معظم رهبری پای کار آمده و با تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، بسته های معیشتی، ضد عفونی معابر و محله ها و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای مراقبت از خود و خانواده در برابر این ویروس منحوس تلاش کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه این بار اعضای کانون با کمک خیرین اقدام به تهیه آب میوه بهداشتی برای بیماران کرده اند، ادامه داد: در این راستا با جمع آوری کمک های خیرین مقداری سیب و هویج خریداری و به صورت بهداشتی آب گیری شد و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

 

رحیمی همچنین به اهدای سه گوسفند توسط خیرین و نیکوکاران و اعضای کانون نیز اشاره کرد و گفت: این گوسفند ها به صورت بهداشتی ذبح و بسته بندی شده و در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کانون توزیع شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی با بیان اینکه همدلی مومنانه همچنان ادامه دارد، ادامه داد: در این ایام کرونا بسیاری از افراد دچار مشکلات مالی و معیشتی شده و بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده است به همین دلیل تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان از اهیمت ویژه ای برخوردار است که این کانون در این راستا نیز گام های مثبتی برداشته است.

 

وی اضافه کرد: با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران، نمازگزاران و اعضای کانون توانستیم یک دستگاه رایانه به ارزش 7 میلیون و 760 هزار تومان برای دانش آموز نیازمندی که در رشته کامپیوتر تحصیل می کرد و نیازمند این دستگاه بود تهیه کنیم.

 

رحیمی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی همواره آماده خدمت رسانی به اقشار جامعه به ویژه نیازمندان و محرومین است و در این راستا نیازمند یاری و مساعدت خیرین و نیکوکارن نیز می باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اشرفی اصفهانی اضافه کرد: امید است با این کمک های هر چند کوچک بتوانیم گره گشای مسکلات نیازمندان باشیم.

کد خبر 995085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha