اجرای بیش از ۱۴هزار برنامه در هفته بسیج مازندران

سردار مسلمی با بیان اینکه امسال همزمان با هفته بسیج ۱۴هزار و ۵۱۸برنامه در قالب ۶۶ عنوان با رویکرد نهضت خالصانه و مومنانه برای اجرا در ۲۲ شهرستان استان مازندران طراحی شد، گفت:همچنین دراین ایام ۴۰ هزار ۷۹۵ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(29آبان) در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان مازندران با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی»نماینده وی فقیه در مازندران از اجرای ۱۴ هزار و ۵۱۸ برنامه در ۲۲ شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز چهل و یکمین سال تشکیل هفته بسیج خبر داد و گفت: این تعداد برنامه‌ها در ۶۶ عنوان طراحی و برنامه ریزی شده است.
 

فرمانده سپاه کربلا به عمده برنامه‌های  اجرایی در این هفته اشاره و اضافه کرد: دیدار با  یک هزار ۹۷۹ خانواده معظم شهدا، دیدار با یک هزار ۴۰۸ خانواده ایثارگر، برگزاری مجازی یادواره‌های شهدا، برگزاری ۸۵۶ برنامه ورزشی، یک هزار و ۱۴۸ نشست بصیرتی، ۲ هزار و ۲۷۷  گشت رضویون،   برگزاری ۴۹۲ اردوی جهادی در راستای کمک به نیازمندان، ۳۵۶ عنوان تولید کلیپ‌های فرهنگی، راه اندازی ۱۴۹ عنوان پویش با محوریت گرامیداشت هفته بسیج در فضای مجازی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سراسر استان است.

 
وی از توزیع ۴۰ هزار ۷۹۵  بسته معیشتی  به نیازمندان در هفته بسیج خبر داد و افزود: در هفته بسیج کمک‌های مومنانه به ارزش ۱۲ میلیارد و ۲۳۰ هزار تومان توزیع خواهد شد؛ و علاوه بر آن  ۷ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان  بسته‌های بهداشتی هم به دست نیازمندان می‌رسد.

 

سردار مسلمی اظهار کرد: همچنین در این هفته ۱۴۹ بسته کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا خواهد شد  که اعتبار آن ۳ میلیارد تومان است.
 

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۲ میلیارد تومان لوازم التحریر بین  دانش آموزان نیازمند خبر داد و افزود:  ۱۶۴ میلیون تومان هم هزینه کارت‌های هدیه شده است که به نیازمندان در هفته بسیج اهدا خواهد شد.
 

سردار مسلمی در ادامه برنامه‌های بسیج به افتتاح طرح و پروژ‌های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: ۲۰ پایگاه مقاومت، ۲ سالن ورزشی، ۱۲۶ پروژه در حوزه  محرومیت  زدایی و عمرانی  و ۳۵ گلزار شهدا، به بهره برداری خواهد رسید.
 

وی از افتتاح ۸۷ واحد خانه مددجویی ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و اضافه کرد:  ۵۵ طرح اقتصادی  و ۴۹ صندوق قرض الحسنه محله محور هم به بهره برداری می‌رسد.


به گفته سردار مسلمی ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ میلون تومان برای پروژه‌های محرومیت زدایی که در هفته بسیج به بهره داری می‌رسند، هزینه شده است.

 

وی به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع برای مقابله با گران فروشی و احتکار اشاره کرد و گفت: برای اجرای منویات رهبری مبنی بر مهار گرانی و اخلال در بازار ، سپاه   ۱۹۰ بازرس بسیجی  را به اداره صمت معرفی کرده که عمده فعالیت آن‌ها بازرسی و نظارت در فروشگاه‌های بزرگ است.

 

سردار مسلمی با اشاره به کشفیات اخیر، عنوان کرد: در آبان ماه شهرستان نکا ۲ و نیم تن روغن نباتی، در شهرستان حویبار ۵ و نیم تن روغن جامد، در شهرستان قائمشهر ۳۲۰ حلقه لاستیک ماشین آلات سنگین، در بابل ۱۰ تن روغن نباتی، در بابلسر یک دستگاه موتور سنگین، در محمودآباد ۱۰۰ تن ذرت دامی، در میاندرود ۵ تن آجیل و خشکبار، در سوادکوه ۲ هزار و ۵۰۰ تن کنجاله سویا و ۹۱۰ تن سبوس در بابل، ۷تن کود شیمیایی در قائمشهر، ۵ هزار و ۵۸۱ عددکود شیمایی و سم به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد که بخش کوچک از فعالیت های ما در مجموعه سپاه بوده است.

 

وی با بیان اینکه طرح سردار شهید«قاسم سلیمانی» تا اسفند ماه امسال با هدف بررسی افراد مشکوک به ابتلا به کرونا در استان اجرایی می شود، افزود: به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کوویید ۱۹ به شیوه محله و خانه محور اجرایی خواهد شد.

کد خبر 995114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha