احداث سه پارک «ورزش و سلامت» در سه منطقه شهرداری شیراز

اسکندرپور گفت: با هدف توسعه روحیه ورزش و تقویت روحیه ایرانی، سه پارک «ورزش و سلامت» در مناطق ۲، چهار و پنج شهرداری شیراز در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (پنج شنبه 29 آبان) در آئین کلنگ زنی زورخانه خیرساز «پودنک» شیراز گفت: امروز شاهد توسعه یک ورزش کهن هستیم که ورزش پهلوانی نماد غیرت، امنیت و توان ایرانی است.

شهردار شیراز افزود: در شهادت سپهبد «سلیمانی» از رستم به عنوان اسطوره ای برای رفع مشکلات در شاهنامه یاد کردم و این شهید بزرگ نیز یک بار دیگر به عنوان اسطوره در تاریخ ما هر جا لازم بود حضور پیدا می کرد و به رفع مشکلات می پرداخت.

وی اضافه کرد: نیازمند تقویت روحیه ایرانی هستیم که غیرت، تلاش جمعی و دفاع از کشور در آن گنجانده باشد که آشنایی نسل جدید با ورزش های کهن در این زمینه نقش موثری دارد.

اسکندرپور با اشاره به توسعه ورزش در مناطق مختلف شهر شیراز بیان کرد: در منطقه 2 شهرداری شیراز یک پارک چهار هکتاری به طول 2 کیلومتر در حال احداث است که تمام ورزش های یک محله و منطقه را برای خانواده ها و فرزندان آنها فراهم می کند.

وی ادامه داد: عین همین در منطقه چهار شیراز در «میانرود» به وسعت 6 هکتار در حال ساخت است و در منطقه پنج نیز عملیات اجرایی چنین پارکی شروع شده که در این سه منطقه محروم، سه پارک «ورزش و سلامت» در حال ساخت است و احداث 11 پارک به این شکل را در مناطق مختلف شهر شیراز را در برنامه خود داریم.
 

کد خبر 995120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha