نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا در قرچک اعلام شد

نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا از اول آذرماه در شهرستان قرچک از طرف ستاد کرونا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک از حیث شیوع ویروس کرونا در وضعیت "نارنجی" است
وی اظهار داشت: فهرست مشاغل ضروری که در هیچ‌یک از وضعیت‌های سه‌گانه تعطیل نمی‌شوند در پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان به نشانی https://qarchak.ostan-th.ir درج شده است.
خطیبی تصریح کرد: مشاغل سطح ۱ و ۲ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده اما فعالیت مشاغل سطح ۳ و ۴ ممنوع است.
فرماندار قرچک در خصوص فعالیت های ادارات نیز گفت: فعالیت ادارات ضروری شهرستان که لیست آنها به ادارات و ارگان‌ها اعلام شده با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی و سایر ادارات و ارگان‌ها با ۵۰ درصد نیرو به فعالیت خواهند پرداخت.
وی درباره ترددهای شهری در محدوده شهرستان قرچک بیان کرد: تردد از شهر به شهر داخل استان‌های تهران و البرز محدودیت ندارد اما ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی بین شهرهای استان‌ها ممنوع بوده و در شهرستان قرچک نیز این محدودیت‌ها با جدیت اعمال خواهد شد.
رئیس ستاد مبارزه با کرونای قرچک بیان کرد: از اول آذرماه این محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود و ضمانت اجرایی عدم رعایت مصوبات نیز شامل تذكر كتبی، انفصال از خدمت كاركنان و مدیران دولتی، پلمپ واحدهای صنفی متخلف، جریمه نقدی برای ترددها و... می‌باشد. موارد ذکر شده، حداقل‌های محدودیت در شرایط فعلی است و در صورت عدم همکاری عموم، مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر هستیم.
فرماندار شهرستان قرچک در پایان گفت: هرگونه تغییرات احتمالی در اعمال محدودیت‌ها، از طریق کمیته اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان قرچک به اطلاع مردم شریف رسانده خواهد شد.

کد خبر 995184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha