مبارزه با احتکارکنندگان در دستور کار اتاق اصناف جهرم است

قنبرزاده گفت: اتاق اصناف شهرستان جهرم با جدیت تمام مقابله با محتکران را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا با احتکار کنندگان نیز برخورد کرده است.

«جابر قنبرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اولویت اتاق اصناف شهرستان جهرم در مبارزه با احتکارکنندگان، گفت: این مهم در دستور کار اتاق اصناف جهرم قرار گرفته و به صورت جدی با محتکران برخورد می کند.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم افزود: در روزهای گذشته گشت های مشترک از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و تعزیزات انجام شده و در پی آن با متخلفان گران فروشی و محتکران کالاها و اقلام ضروری مردم برخورد شده است.

 

وی ادامه داد: در راستای این بازرسی ها، با متخلفانی که روغن نباتی را احتکار کرده برخورد و روغن های احتکار شده در معرض فروش قرار داده شده است.

 

قنبرزاده با اشاره به برخورد با متخلفان احتکار روغن در جهرم، خاطرنشان کرد: برای متصدیان واحدهای متخلف پرونده تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیزات حکومتی ارجاع داده شده است.

 

رئیس اتاق اصناف جهرم در پایان با تاکید بر جدیت در برخورد با متخلفان به ویژه احتکار کنندگان کالاها و اجناس مورد نیاز مردم، تصریح کرد: از شهروندان جهرمی می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 124 یا 54449600 اطلاع دهند.

کد خبر 995212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha