جنگ اقتصادی و روانی راهبرد دشمن در ضربه زدن به انقلاب است

جلایی فشار اقتصادی و جنگ روانی و تحریف را راهبرد دشمن در ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران برشمرد و گفت: باید اعتقاد و معنویات بسیج مثل قبل با قدرت ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، سردار«بهروز جلایی» ظهر امروز(جمعه، 30آبان ) در قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه قطعا تشکیل بسیج از الطاف الهی بود اظهار کرد: مهمترین شاخصه یک فرد بسیجی بصیرت و آن پیشگامی مد نظر رهبری است.

 

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) در دفاع مقدس با اشاره به بیانات امام راحل در زمینه بسیج افزود: اگر بخواهیم شاخصه‌ای برای خلوص پیدا کنیم شاخصی جز بسیج نمی‌یابیم .

 

وی تصریح کرد: امام در آخرین پیام در سال ۶۷ با قبطه به حال بسیجیان گفت: از خداوند می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند و در قسمتی دیگر فرمودند: چه در جنگ و چه در صلح ساده اندیشی است که استکبار دست از سر ما بردارد.

 

جلایی تفکر بسیجی را ضرورت جامعه امروز دانست وگفت: باید اعتقاد و معنویات بسیج مثل قبل با قدرت ادامه یابد .

 

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند بسیج یک تشکل Ngo است در صورتی که بسیج راهبرد دارد و زیر نظر سپاه گوش به فرمان رهبری است .

 

وی با اشاره به سه راهبرد دشمن در شرایط کنونی اظهار کرد: فشار اقتصادی اولین راهبرد دشمن و فشار روانی و تحریف گام دوم است.

 

سردار جلایی افزود: دشمن با تبلیغات به دنبال آن است دستاوردهای ما را به نقطه ضعف تبدیل کند؛ سئوالاتی را در جامعه رواج می دهد مثل اینکه انرژی هسته ای به چه درد ما می خورد؟، ما این همه اقتدار نظامی را برای چه می خواهیم؟ داعش را چرا ما سرنگون کنیم؟ و ....

 

وی سومین راهبرد را فشار عملی بر شمرد و تصریح کرد : قضیه دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ سواری اشرار و منافقین بر فشار عملی و سالگرد برای آنها امروز سومین راهبرد دشمن است .

 

جلایی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ عظمت ایران اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: ایران ما علی رغم همه فراز و فرودها در علم و ... پیشرو بوده است .

 

 

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع ) در دفاع مقدس با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی باید مورد توجه باشد اظهار کرد:  با کمک جریانات نفوذ دلار از ۳ به ۳۰هزار تومان رسید دشمن به دنبال آن است که کشور ما را به عراق و افغانستان ثانی تبدیل کند.

 

وی با بیان اینکه شکست نا پذیری ملت ایران از عوامل دشمنی دشمنان است افزود: بسیج یک کارزار مهم و تمام عیار به وسعت انقلاب است که ما حق وحدت شکنی نداریم و حفظ «وحدت» بزرگترین معروف و دوری از بزرگترین منکر «تفرقه» باید در جامعه پیگیر باشیم  تا انقلاب ما به ظهور برسد.

کد خبر 995230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha