دولت تمام توان خود را برای کنترل گرانی‌های بی منطق به کار گیرد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: گرانی، معیشت و زندگی را برای مردم سخت کرده و دولت باید تمام توان خود را برای کنترل گرانی‌های بی منطق بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، 30 آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تشکیل بسیج از برکات الهی بود که امام می‌فرمود من همیشه به خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و از خداوند می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور کند و افتخارم این است که بسیجی‌ام.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به اینکه بسیج محصور در ایران نیست و امام می‌فرمود هسته‌های مقاوت را باید در دنیا ایجاد کنیم افزود: مسئولان و متولیان ما اگر از حامیان بسیج و تفکر بسیجی باشند اتفاقات میمونی در کشور رخ می‌دهد.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در زمینه بسیج می‌فرمایند، بسیج یعنی به صحنه میدان چالش‌های اساسی آمدن که یکی از این چالش‌ها نقش بسیجیان در بیماری کرونا بود که همه ما شاهد آن بودیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه برخی‌ها در داخل کشور به اخبارهایی دامن می‌زنند که فضاسازی درباره انتخابات آمریکا از این دسته است تصریح کرد: برای این کار 2 هدف دارند یکی بزرگ نمایی از چهره دموکرات‌های آمریکا و گشایش اقتصادی که در دوران رییس جمهور جدید آمریکا اتفاق خواهد افتاد و دیگری بزرگ جلوه دادن تحرکات نظامی ترامپ، آمریکا و جنگ هراسی است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه ترامپ یک نیروی شکست خورده سیاسی است و از طرفی رژیم جعلی اسرائیل بعد از ترامپ فرصت کمی برای خودنمایی دارد خاطرنشان کرد: آن چیزی که ما را باید محکم حفظ کند واقعیت‌هایی است که در داخل کشور داریم.

 

وی با بیان اینکه رونمایی ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی توسط فرزندان ما در سپاه نمونه‌ای از داشته‌های داخل کشور است و این رونمایی پیام‌هایی دارد اظهار کرد: این ناو یک پایگاه عملیاتی متحرکی است که در هرجایی سپاه می‌تواند از ان استفاده کند و با داشتن این ناو دشمن در هر لحظه احساس خطر می‌کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی افزود: پیام اصلی این ناو صلح و امنیت است ما دنبال جنگ نیستیم ولی اعلام می‌کنیم دوران بزن دررو گذشته است و اگر کسی بخواهد غلطی کند فرزندان این مرز و بوم چنان سیلی به آنان می‌زنند که پشیمانشان خواهد کرد.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه هشت ماه از عمر دولت باقی مانده و باید چند تذکر را یادآور شویم گفت: اول اینکه دولتمردان باید در این چند ماه برای مقابله با بیماری کرونا متمرکز بشوند و مسئله دوم این است که گرانی، معیشت و زندگی را برای مردم سخت کرده و دولت باید تمام توان خود را برای کنترل گرانی‌های بی منطق بگذارد.

 

وی با بیان اینکه دولت باید برخی تصمیم گیری‌های عجولانه مثل پیش فروش نفت را کنار بگذارد خاطرنشان کرد: از فردا طبق اعلام ستاد کرونا فعلا به مدت ۲ هفته مسجد هم تعطیل است و باید همه مراعات کنیم.

کد خبر 995233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha