بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در ایام هفته بسیج برگزار می شود

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در بشرویه برگزار می شود، گفت: طی این هفته ۳۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ پک تحصیلی بین نیازمندان توزیع می کنیم.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از همان ابتدای تاسیس توانست نقش خوبی را در زمینه تامین امنیت و کمک به مستضعفان ایفا کند.

 

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اینکه بسیج به عنوان حافظ انقلاب در تمامی صحنه ها حضور داشته است، گفت: بسیج توانسته امروز کاری کند که تفکر بسیجی در تمام جهان به خصوص حوزه مقاومت شکل بگیرد.

 

وی بیان کرد: بسیج در زمینه مقابله با ویروس کرونا همراه با مدافعان سلامت در میدان حاضر بوده و از هیچ کمکی از جمله ضدعفونی کردن معابر و محله ها، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی دریغ نکرده است.

 

سرهنگ حسنی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰عنوان برنامه طی هفته بسیج در بشرویه برگزار می شود، گفت: تلاش کرده ایم تا برنامه های هفته بسیج را در فضای مجازی برگزار کنیم تا باری از روی دوش مدافعان سلامت برداریم.

 

وی در خصوص برنامه های هفته بسیج عنوان کرد: امسال برای بزرگداشت هفته بسیج تصمیم گرفتیم تا برنامه های متنوعی را در فضای مجازی برگزار کنیم که می توان به یادواره شهدا، همایش های سبک زندگی اسلامی، محافل انس با قرآن و پویش های مختلف اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه دوپروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج افتتاح می شود، افزود: این پروژه ها شامل افتتاح یک کانال انتقال آب با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیون تومان و پروژه دوم دیوار ساحلی قنات محمدآباد با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیون تومان است.

 

وی به پویش سلفی «دوست شهید من» اشاره کرد و گفت: این پویش را برای نوجوانان و جوانان برگزار می کنیم و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهیم کرد.

 

سرهنگ حسنی بیان کرد: در روز پنج آذر برنامه محوری با شعار «برای رهبرم یک قاسم سلیمانی هستم» را اجرا می کنیم و همایش مجازی «بسیج و آینده انقلاب اسلامی» و افتتاح واحدهای بسیج دانش آموزی را در دستور کار داریم.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه طی هفته بسیج گروه جهادی شهید ابراهیمی به مرکز دامپزشکی شهرستان اعزام می شوند، ادامه داد: این گروه جهادی بحث واکسیناسیون و سم زدایی دامداری های شهرستان بشرویه را در دستور کار دارند.

 

وی به مهم ترین برنامه هفته بسیج در بشرویه اشاره کرد و گفت: مهم ترین برنامه طرح «اتکای سلامت بسیج» است که در راستای آن به کمک مدافعان سلامت خواهیم رفت و در این طرح آموزش های فشرده ای را برای بسیجیان خواهیم گذاشت.

 

سرهنگ حسنی در پایان بیان کرد: 300 پک تحصیلی و 300 بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان شهرستان بشرویه طی هفته بسیج در قالب رزمایش کمک های مومنانه توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 995335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha