قریب ۶ هزار مسجد و پایگاه مقاومت در استان کرمان شبکه گسترده ای برای جریان سازی فرهنگی است

سردار معروفی وجود ۳ هزار و ۵۰۰ مسجد در استان و دو هزار و ۴۰۰ پایگاه مقاومت بسیج را شبکه ای گسترده برای این جریان سازی عنوان کرد و گفت: باید یک جریان تربیتی در سراسر استان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، صبح شنبه(اول آذر) در آیین رونمایی از کانال محتوایی شبکه صالحین با عنوان «غدیر» در پیام رسان ایتا در سخنانی با تبریک هفته پرافتخار بسیج درخواست کرد: برای به ثمر نشستن این زحمت جریان سازی انجام شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تصریح به این نکته که اگر در کار فرهنگی و حوزه تربیتی، جریان سازی انجام نشود، کار ابتر می ماند؛ وجود ۳ هزار و ۵۰۰ مسجد در استان و دو هزار و ۴۰۰ پایگاه مقاومت بسیج را شبکه ای گسترده برای این جریان سازی عنوان و بیان کرد: باید یک جریان تربیتی در سراسر استان داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه اصل کار باید در پایگاه بسیج و مسجد باشد و اگر ما می بینیم کارها منجر به افزایش حضور در مسجد نمی شود و... برای آن است به سرپنجه های اصلی توجه نمی شود و برای همین باید از سپاه و برنامه های ستادی عبور کرد و کار را در حوزه و پایگاه مقاومت دنبال کرد زیرا مأموریت جای دیگری{پایگاه} است.

 

 

سردار معروفی در همین باره اظهار کرد: برنامه ها نباید ناحیه محور یا ستادمحور باشد بلکه باید پایگاه محور باشد؛ زمانی ما در ستاد قوی عمل می کنیم اما در زمین موفق نیستیم چون در حوزه و پایگاه موفق نبودیم لذا نباید همیشه در ستاد متوقف باشیم 

 

 

وی ادامه داد: محتوای نظام تربیتی ما در استان توسط نماینده ولی فقیه در استان تأیید می شود و اینطور نیست که در این محتوا هر کسی آتش به اختیار باشد بلکه نظر {ولایت} و انقلاب مطرح است.

 

 

سردار معروفی خاطرنشان کرد: نباید کار محتوایی را سرسری گرفت؛ ما دنبال دریافت گزارش و... نیستیم بلکه پیامد می خواهیم و پیامد نظام تربیتی هم باید در زمین{کف میدان} دیده شود و کارهای مؤثری که مد نظر رهبری است برای نظام و مردم انجام دهیم.

 

 

وی در پایان گفت: این هفته بسیار ارزشمند و بستر سازی برای سالگرد شهید سلیمانی است.

کد خبر 995377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha