پیام تبریک مهدی روشنفکر به فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس ارتقاء درجه فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شو رای اسلامی در پیامی ارتقاء درجه فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.

 

متن پیام مهدی روشنفکر به شرح ذیل است:

به نام خدا

«اَلسَّخاءُ وَالشَّجاعَهُ غَرائِزُ شَریفَهٌ، یَضَعُهَا اللّه  سُبحانَهُ فیمَن أَحَبَّهُ وَامتَحَنَهُ»

«سخاوت و شجاعت خصلت هاى والایى هستند که خداوند سبحان آن دو را در وجود هر کس که دوستش داشته و او را آزموده باشد مى گذارد». (امام على علیه السلام)

خدا  صاحب فضل بی  انتهاست             کند فضل ورحمت به هرکس که خواست

سرتیپ دوم «کیقباد مصطفایی»، فرماندهی محترم انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

ترفیع و ارتقاء درجه جنابعالی نشانگر شایستگی و تعهد به رسالت خطیر خود در کسوت امنیت آفرینی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهید پرور خطه کهگیلویه و بویراحمد است.
اینجانب نیل به درجه سرداری جنابعالی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است در مسئولیت خطیر حراست و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا در پیشبرد اهداف مقدس این نظام الهی و تحقق آرمان های والای امام و شهیدان موفق و منصور بوده و همواره از سرمایه اعتماد مردمی به عنوان مهم ترین پشتوانه خدمت بهره مند باشید.

کد خبر 995387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha