آغاز آسفالت ۱۸/۵ کیلومتر از راههای روستایی استان در قالب طرح ابرار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز آسفالت ۱۸/۵ کیلومتر از راههای روستایی استان در قالب طرح ابرار خبر داد.

«ارسلان شکری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت : در جهت لبیک به بیانات مقام معظم رهبری برای کار جهادی و محرومیت زدایی از روستاها طرح ملی ابرار ( اقدام برای آسفالت راههای روستایی الویت دار ) با جدیت در استان دنبال می شود بطوریکه خوشبختانه استان در اجرای این طرح جزو استانهای پیشرو در کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود : در همین راستا کار آسفالت راه روستایی خویمن شهرستان خوی به طول ۲/۵ کیلومتر با اعتبار پانزده میلیارد ریال ، راه روستایی پیریادگار شهرستان چایپاره به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و همچنین راههای روستایی کهریز - حسبشه - شناتال به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال آغاز شده است.

 این مقام مسئول ضمن اشاره به پیگیری مشکل تامین قیر پروژه های راهداری و طرح ابرار ابراز امیدواری کرد با تامین به موقع قیر تا آغاز فصل بارش و سرما بتوان مقدار بیشتری از روستاهای استان را طبق برنامه ریزی های انجام شده آسفالت کرد.

وی تصریح کرد: سفالت ۱۸/۵ کیلومتر از راههای روستایی استان  آذربایجان غربی در قالب طرح ابرار آغاز شده است.

کد خبر 995415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha